torsdag 17 april 2008

Utgång = Hemgång!!

Idag är det äntligen hemresa, jag har nog inte varit vaken och påklädd så här tidigt på hela tiden här!!!
Allt är packat utom inneskor och pärmen, så när pappa kommer då ska vi bara hämta maten jag gjort och fara till bussen!!!
Ojojojojojojojoj! Vad jag längtar hem nu, skulle bli tokig om jag måste vänta till sena bussen.
Sen har jag ju massor att göra hemma också, packa upp, läsa post, kolla matförrådet och data!

Igår var det avslutning här, så alla samlades i samlingssalen. Vi var utlovad underhållning, så vi satt i spänd förväntan. Det började att en ur personalen sjöng en sång, hon sjunger alltid en sång. Sen var det en av gästerna som tydligen har varit en gammal speleman eller nåt, han spelade på små träflöjtar. Han var väldigt skicklig, men han har med åren blivit darr hänt och även tappat känseln i fingertopparna. Så lite gnissel i melodierna blev det. Sen så skulle han spela några låtar trodde vi, Han spelade i över 45 minuter.... Men han var en baddare på Ocarina, jag säger bara hello Zelda!!!

Senmåste jag erkänna att jag är lite orolig hur mitt bloggande ska bli nu när jag kommer hem, det händer ju inte så fasligt mycket då! Men några rader då och då kommer det nog att bli, särskilt i sommar när det blir konserter...

Kram

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Hörre damen! Du har inget val, har man adopterat en blogg så har man ansvar. Mot sina läsare. Så det är bara att blogga på! Every day!!!!!!!! :D

Kram