måndag 14 april 2008

Måndag = Långdag!?

Tänkte skriva lite innan frukost... Magen ryter som ett lejon så jag får nog vara snabb...

Dagen är ganska bokad idag.. Först frukost sen matlagning, ska bli någon "jättegod" gryta med banan!!! Låt mig tveka, frukt i mat är inte min melodi, visst finns det undantag men banan är inte något jag gillar utom färsk eller med mintchoklad och glass....

Ojojojoj! Sen blir jag lite fundersam....

Mattanten igår såg jag nyss ute i korridoren fast som städtant!?!?
Håller dom på att skära ner eller!? nåja hon är nog bra som båda, trevlig är hon i alla fall..

Nä nu måste jag gå å äta innan lejonet rymmer, eller jag förvandlas till en matvarulv som frustar och grymtar över gröt tallriken. Då får jag nog sitta själv!!

Ha det så bra idag!

Kram

1 kommentar:

Lars Sjödin sa...

Ojojoj, du verkar farlig idag ;-)