onsdag 9 april 2008

En full bokad dag....

Idag klev jag upp innan frukosten för att vara med på Yoga, men det tog inte lång stund för mig att inse att det inte var nåt för mig.... nåja en andra sak jag vet numera inte är nåt för mig....

Glömde berätta vad kostläraren sa....
" nu tycker jag att ni ska fara hem och kasta Aromatburken!"
Jisses, hon är ju galen.... Det skulle aldrig hända, gubben skulle ju bli tokig då...
Annars kom hon med mycket roliga och intressanta tips och råd.

Vi lagade även lite mat igen, den här gången blev det Böngryta och Burittofyllning med salsa....
Har i alla fall insett att i matlagning är jag ingen team människa, är väldigt petig och vill att allt ska göras på mitt sätt. Jag menar det är ju faktist ALLTID det rätta sättet om inte det ENDA sättet att göra saker på...

JAG HAR ALLTID RÄTT, ÄVEN DÅ JAG HAR FEL! så det så!!! ;-P

Sen var jag på en akvarellkurs, det är riktigt roligt. Hoppas hitta tillbaka till mina forna glans dagar.

Kvällen hoppas jag blir lugn, ska se Rent hus... Mycket roligt program...

Nä nu får det vara nog för stunden....

Kram

2 kommentarer:

Liza sa...

Tjena gumman!! Roligt att se dig online med! Ja, online är du väl alltid, men med blogg menar jag! :D När nätet av någon idiotisk anledning rasar eller datorn helt plötsligt får för sig att bråka får jag förbaske mig panik. Det aset SKA ju bara fungera. Jämt. Alltid. Strömavbrott medges icke. E.o.n sköter jobbet dåligt då tycker jag.

Spela roll att det är 10 cm is på alla grenar och att det snöar en våldsamt massa så det ser ut som plockepinn i skogen, ström ska jag ha.

Herregud, trodde hälsohem skulle vara rofyllt, men blodiga ljumskar låter ju våldsamt barbariskt!!

Vi hörs av!

Lisa

Malin ~ Lillpiga sa...

Visst är det jobbigt att alltid ha rätt och vet abäst? Jag har samm problem jämt, det är jobbigt när folk ser en som en levande Wikipedia... ;)

*mohahaha*