tisdag 15 april 2008

Livet på en pinne!!

Idag har mina tankar surrat runt mat på pinnar.... Åh dessa ljuva grillspett!
Gårdagen var mest lugn, förutom ett riktigt roligt gympapass i afrikanskstil.
Insåg efter några steg att jag har koordination som en tegelsten, låg konstant 3 steg efter hela passet igenom. Så jag har nog ingen framtid inom dans i alla fall!!

Idag ser jag fram emot eftermiddagen, då ska det först bli funktionell grundträning! ( vilken senaste passet gav mig träningsvärk i 3 dagar :-S ! Sen efter det så blir det boxning, vilket jag längtar till! UFC here I come!!!

Sen är det ju bara 2,5 dagar kvar innan jag är hemma igen!!!
Tack kära svärisar för att ni ställer upp!!! *KRAM*

Nu ska jag gå ner och mata lejonet med lite frukt och gröt!!

Kram på er!

1 kommentar:

Lars Sjödin sa...

Jag känner igen det där med koordination... upplevede något liknande när jag tvingades med på ett aerobicspass under min tid på ATS :-S