tisdag 8 april 2008

Snön faller och jag med den!

Här har det snöat hela natten och inte verkar den ge med sig heller, så det börjar bli riktigt vackert ute nu.

Igår blev det en tidig kväll, släckte lampan vid 21,30. Det finns inte så mycket att göra här på kvällarna, de har bara 1,2 och 4:an här, och datorn är oftast uppbokad. Det är nästan läskit vad man är beroende av konstant sysselsättningsmöjligheter, att bara ta det lugnt och ligga å vila är ju tok stressande.....

Nåja, dagen började som igår med stadig frukost, fast utan gröten... jag gillar inte molinogröt...
Sen var det kurs i ca 1,30 minuter. Det var rätt så intressant, lära sig om kalorier och sånt.

Efter det var jag hos min sjukgymnast som masserade mina stackars ömma fötter, det hjälper riktigt bra. Så nu ligger hon riktigt bra till....

Nu har jag precis ätit morotsstroganoff med ris, väldigt gott....

Sen vid 14,00 ska mina stackars ömmande jumskar få sig en omgång till, tyckte inte att det var så farligt igår. Fasten det blev blodvite och så, men idag vrålar de Hellooo......
Ska nog aldrig göra om det efter det här, förhoppningsvis så har väll hela härligheten läkt innan jag kommer hem...

Nä nu är det kö utanför datorrummet....

Tjing på er....

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Halloj bruden!

Kul att se att ännu en trillat dit! ;) Jag kan inte gnaga på ngn morot i sympati eftersom det är förbjudet men en kopp CK-soppa kan jag alltid klämma ner. :)

Ha det så bra och blogga flitigt nu!

Kram Malin