onsdag 16 april 2008

Resultat!!

Nu på morgonen var jag in för min utskrivnings koll, blodprov, vikt och midjemått!!
Och jag är väldigt nöjd!
Blodvärdet gick från 105(vilket inte är godkänt alls ) till 118( vilket är 1 över den undre gränsen)
Vikten har jag minskat med nästan 5 kg!!
Och midjan med 9,5 cm ( men då tror jag att jag mätte fel vid första mätningen!!)
BMI:n har minskat med 2...

I morgon ska jag skrivas ut helt, så då ska vi mäta ledrörligheten. Där hoppas jag mest och tror att det blir en skillnad.....

Och appropå leder och rörlighet så har inte träningsvärken börjat än, men tar det inte två dagar!? Att jag skulle slippa det betvivlar jag....

I morgon kväll och hela helgen ska jag umgås med min underbara systerdotter A!!! Trivs jättebra med henne, hon är ju i en underbar tid i livet! Tidig tonår!!!

Sen kommer maken hem, ojojojoj vad jag saknar honom...

Kram på er!!

2 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Grattis!!! Stort grattis! Visst är det skoj! :D Att se resultat ger en pepp som heter duga och man vill bara fortsätta för att se nästa resultat. :)

Om du tycker att det blev ett stort värde på midjemåttet så ska du vet att det inte är otroligt. Man drar ihop sig ganska så fort, bara när man tappar en massa onödigt vatten så märks skillnad rätt omgående.

Vill du ha pepp och stöd så är det bara att höra av sig! Bara man bestämt sig så går det som en dans. Det är tjurda som bestämmer och envishet har vi gott om va? ;)

Kraam!

Lars Sjödin sa...

Stort grattis, det var inte illa!

För egen del går det nog åt andra hållet med tanke på vad jag käkar här...