tisdag 22 april 2008

Snart en veckas frihet!!

Nu har jag varit hemma i snart en vecka och det känns underbart...
Visst är det svårare nu när man inte får allt serverat på ett fat längre, sen ska ju maten passa maken också.... Och det är lättare sagt än gjort.... Men jag uppskattar det stöd han är, och att han låter mig koka ihop diverse häxbryggder som han sen snällt provar. Jag älskar dig!!!

Jag har än så länge skött mig väldigt bra tycker jag själv, har promenerat varje dag och ätit frukost med. Kliver numera upp vid 0830 tiden vilket är en förbättring med i alla fall minst 1/2 timme. Sen är väll tanken att det ska bli lite gymnastik och bad med i veckoschemat, får se hur vi ska lirka in det...

Att handla är en spännande upplevelse, i och med att jag kliver in i butiken så vaknar ett godismonster i mig.... Jag vill bara skrika och springa genom gångarna och riva i mig allt sött jag ser, Godis, chips, ostkrokar, glass och bullar!!! Försöker mota bort den med en morot, fast den fnyser bara förnärmat. Men jag är inte sockerberoende!!! Jag förnekar allt sådant snack!

Sen såg jag något som jag funderar skicka till Åsen. Om ni minns så blev vi rådd att fara hem och kasta en viss produkt! Nå nu hittade jag en 7 kg hink med Aromat!!! Det är väll en perfekt present tycker ni inte!?!?

Nä nu har jag inte så mycket mer att säga idag!

Kram

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

En 7kg's hink med Aromat? Ok, här måste vi ha ett snack. First of all, Aromat SUGER! Släng skiten och skit i vad Lars tycker. OCh sen SJU KILO, var fan hittar man det??

Och det är klart att han ska äta häxbrygderna, han ska ju stötta dig och äta samma som dig. :)

Och sockerberonde? Nä, klart du inte är. Det är bara psykiskt. :D

Hejja dig!! Du är jätteduktig!!

Kram