fredag 11 april 2008

Älskade kronärtskocka!!!

Åhhh vilken lunch vi fick idag.... Ädelostfylld kronärtskocka med soltorkade tomater och ost.... Mega mums!!!

Fick sedan ett välbehövligt och efterlängtat besök av mor och far.... Ska dit i morgon, längtar. Dessa små avbrott är välbehövliga när man är här, bara få känna sig som vanligt för en stund. Besöket i morgon är också väldigt efterlängtat..... Sen är jag snart hemma igen!!!!

Ska ta en stor kopp citronte med socker och mjölk, och spela ett data spel. När jag kommer hem, sen tänker jag ta en promenad... Teet är viktigt, så att jag verkligen känner att jag är hemma igen. Sist tog det 1,5 vecka innan jag hade landat!!

Ni får kanske ett litet inlägg i morgon annars får jag skriva mer på söndag kväll eller måndag.

Ha i alla fall en trevlig helg!!

Kram

1 kommentar:

Lalla sa...

Hej!
Vad läser jag? Får du socker till te, går det för sig?
Vi kommer ångande imorron.

Kramar