måndag 7 april 2008

Ojojoj!

Jag säger då bara det, snacka att man är dator beroende...
Skulle ju så duktigt gå upp och skriva lite i förmiddags, men finner till min fasa att datorn står på golvet och surrar å brummar. Alla som känner mig kan intyga att vighet inte ingår i mina meriter, annars kan jag lova att jag hade legat där och datat.
Nåja, jag fick ju i alla fall till slut komma åt internet igen.... krisen är över för den här gången!!!

Så vad har jag gjort idag då!!??!! Förutom sprungit runt i dator panik...

Började dagen med en tallrik grovhavregrynsgröt med äppelmos, sen lite fil med alla tillbehören och avrundade sedan allt med lite banan och vattenmelon...

Förmiddagen var tom på grund av ändring i schemat ( information om provsvar ändrades till finns själen!!) så jag och en kompis valde att gå på en promenad, det blev lite över en kilometer. Vi valde den kortare sträckan på grund av snön som kom inatt, det är väll någon centimeter. Just nu har det börjat snöa ganska kraftigt, jag tycker det är ganska rogivande med snöfall.

Sen blev det i alla fall lunch, och det var en jättesmarrig lasagne. Quorn är faktist inte så dumt....

Efter lunchen hade jag bokat in lite spabehandling.... eller rättare sagt rotryckning av jumskhår...
det var trevligt, mysigt och avslappnande... NOT!!! Ärligt sagt så var det inte så hemskt som jag hade trott, men inte var det någon avslappnande massage precis...

Sen efter det så var jag på en intensiv bassängträning, ben och armar känns lite mör just nu...
Kvällen ska jag tillbringa lite lugnare!

Snart är det middag och någon sa nåt om löksoppa!!!

Nåja det blev några rader idag med, vet inte om jag skriver nåt mer i kväll. Men i morgon är jag tillbaka med mer information om mina dagar här i hälsans tecken... så ta vara på er och gnag på en morot i sympati med mig.

Kram

2 kommentarer:

Lalla sa...

Hej Betty!

detta ser ut vara en bra semster för dig.
Födan inget problem heller.
Huset ser vi till.

Kramar från oss båda

Lars Sjödin sa...

Tur att dom fixade datorn! Kan aldrig vara bra att vara utan Internet så länge... jag darrar vid blotta tanken! Fast känner jag dig rätt så hade fixat att data även om datoraset legat på golvet ;-)