fredag 11 april 2008

Oj, vilken film det var...

Vi var och såg PS. I love you med Hillary Swank och Gerard Butler.... Jag gillade den jättemycket, den var sorglig, rolig och så mycket kärlek..... Sen att jag tycker Gerard är jätte sexig skadade inte heller, alla dessa skottar!! ;-P

Det var trevligt att komma bort lite, fast bion var unken och de hade inte skottat och sandat så vi tog oss nästan inte hem igen... :-/

Sen är jag lite deppig idag, maken for ju idag så nu får jag inte prata med honom på flera dar!!!
Hoppas internet finns och funkar där, det kommer ju att bli olidligt annars. Det är tur att internet finns så man kan prata med folk långt borta, enkelt och billigt....

Dagen blir annars lugn, ska röja lite på rummet innan jag får besök imorgon. Vill ju inte att de ska tro att jag är stökig av mig!!! :-D

Nä nu ska jag kila ner till rummet, vi får höras senare

Kram

2 kommentarer:

Lalla sa...

Hallå!

Ser att du mår bra.
vi kommer i morgon på besök,så det är bra att du röjer lite hi hi!
Den filmen vore nåt för mig också. Vi synes.

Kram

Lars Sjödin sa...

Deppa inte frugan, det finns internet på hotellet där jag bor!!