måndag 26 maj 2008

old news, new news....

Nå vad ska jag säga om helgens alla turer fram och tillbaka!? Vi börjar väll med Eurovision då, att Sverige hamnade så långt ner fann jag väldigt bra. Vi behöver sättas ner på jorden igen, vi är inte så fantastiska som vi verkar tro. Perelli behöver också bli av med lite divalater hon med, gled omkring som en drottning med sina spyfluge glasögon. Nä, rätt och riktigt blev det. Norges låt var betydligt bättre. Såg att Svenskarna gnällde över bruten pakt i norden, men det är ju inte sant. Island och Norge gav ju Danmark sina 12:or. Antar att pakten i svenska ögon betyder alla 12:or till Sverige… Sen tycker jag att det där med en special jury är bara dumheter både i Svenska och Internationella tävlingen, varför ta vidare länder/låt som inte har kvalificerat sig av röster från folket. De har ju då uppenbarligen ingen chans i finalen… Undrar vems plats Sverige tog!? Om jag var dem så skulle jag var skit sur….

Nåja, annars så tillbringade vi söndagen med att möblera om lite. Det blev mycket bättre så här, vi är inte klara än men då det är det så kommer allt vara jätte fint.

Idag var jag in till stan och fixade naglarna, det var väldigt skönt att få plocka bort mina rosa då väldigt långa naglar. Nu är de härligt korta med franskaktig manikyr, men inget vitt trams utan med svart kant och glitter… Funderar redan på hur nästa stil ska bli, why go normal when you can go bananas!?!?

Nä nu ska jag njuta av min stora kopp te…

Kram

Inga kommentarer: