tisdag 13 maj 2008

A little help from a friend...

Eller nåja min make, så kom äntligen bilderna in i bloggen. Så det känns ju roligt att man äntligen kan det, så nu kommer det att ramla in bilder i tid och otid....

Har äntligen börjat känna mig som folk igen efter helgens bravader, sömn är viktigt och att sova med fest utanför dörren medans rummet du är i närmar sig 0 på termometern är inte lätt. Jag frös något så fruktansvärt i lördagsnatt att jag trodde snart kommer isbjörnarna hit.... Men det blev bättre sen när jag fick tag på en filt och elementet var på en stund.



Annars är planerna för helgen att ta det så lugnt som möjligt, städa lite men inget mer. Får se hur det går med det sen, men förutsättningen är sån i alla fall...

Kram

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Vaddå? Du menar väl inte att vi levde rövare i lördagsnatt? Kan jag väl aldrig tro? Hörde du oss när vi gastade från altanen då? Hehe.