söndag 18 maj 2008

Helgens bravader!

Nu snart ytterligare en helg förbi, och vi fick mer att göra än jag hade trott.
Fredagen började ganska lugnt, små plockade i lägenheten och fixade inför kvällens Taco fest.
När klockan var ca 15:30 då var bordet dukat och det var bara att fixa köttfärsen, så då var det bara att vänta. Maken slutade vid 16:00 tiden och svärisarna kom ner vid 16:30, så sen ar det bara att äta. Jag gillar verkligen tacos, åt hela tre stycken små knyten. Sen blev det prat resten av kvällen, som slutade lite tidigt då maken skulle till Umeå och sitta som statistiker vid UEFA womens CUP finalen. Stolt som faan kan jag tillägga att jag är för det.

Lördagen blev lite seg på förmiddagen, löste melodikrysset som vanligt. Det gick si så där, blev nåt med nån gammal revykung och så... Sen fastnade jag framför TV å Pussycat Dolls dokusåpa, riktigt kul faktist. En blandning av Idol och Top modell...
Sen vi 15:00 tiden så gick jag upp till svärisarna och väntade in maken, vi fick grillad röding och krypern. Riktigt god fisk det där, fast jag åt väldigt lite. Har svårt med ben så fisk är det sällan jag äter, det blir oftast lax de har ganska så stora ben så det funkar bättre.


Söndagen har varit mest lugnt, vi har städat i lägenheten mest. Snart ska jag titta på inför Eurovision song contest 2008, är ett måste för mig.

Kram

Inga kommentarer: