måndag 12 maj 2008

Helgen som gått!!

Jisses vilken rolig helg det har varit, god mat och trevligt sällskap.

Vi for till Junsele mitt på dagen i lördags, efter ett kort besök hos makens farmor så bar det av till stugorna som hade hyrts. Dessa stugor finner jag väldigt trevliga, skulle gärna äga en. Fast inte nödvändigtvis i Junsele, utan vid någon liten söt sjö eller nått. Den här gången bodde vi med svärföräldrarna och svägerskan med make, förra helgen var det svärföräldrarna och svåger med fru. Praktiskt sätt att få träffa alla med...

Festen skulle hållas på Toppstugan tror jag det hette, så vi hade gång avstånd. Vilket för mig är väldigt praktist då jag då kan gå hem när jag vill, och jag vill nästan alltid gå hem långt innan maken.... Blir lite så när man inte dricker antar jag, nåja jag hade i alla fall väldigt trevligt. Man har aldrig tråkigt på kalas med makens släkt...

Utsikten från stugan är väldigt vackert, Betarsjön glittrade i solen och allt hade börjat att grönska så smått.



Vi fick någon typ av buffe som var jätte god, alla möjliga röror och färskf frukt.
Sen blev det sång och skämt hela kvällen.

På söndagen for vi via Forsmo och mina föräldrar det var också jätte trevligt, vi ses alldeles för sällan tycker jag. Matade mammas kaniner och gosade med Ozzy, mammas katt ( vi ägde honom förut men hon tog han när vi fick allergi i familjen!!) en stor söt beige hankatt.

jaha får se om bilderna funkar, tänkte testa att lägga till bilder, så ser det konstigt ut så vet ni varför...

Kram

1 kommentar:

Liza sa...

Maten ser lika god ut idag!! :D

Hoppas vi ses snart igen!
*kram*