söndag 4 januari 2009

Utmanad!!

1. När ljög du senast? Det mins jag inte, men jag försöker ljuga så lite jag kan. Lögner har en ful ovana att växa...
2. Har du någonsin stulit? Ja, en gång för herrans många år sen. Skämdes i flera år...
3. Har du någonsin flirtat med din bästa väns kille/man? Nej aldrig seriöst, men på skämt.
4. När gjorde du något riktigt dumt senast? Vet inte riktigt, det händer ju lite nu och då..
5. Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? Gott nytt år
6. Vad stod det i ditt skickade sms? På plats
7. Har du kissat på dig någon gång? Det var nog på kyrkis eller nåt, senast tror jag..
8. Vad gör dig RIKTIGT generad? Att säga fel saker och så
9. Är du emot någon religion isåfall varför? Bryr mig inte om religion så mycket, så länge de inte försöker pracka på mig nått.
10. Är du beroende utav något isåfall vad? Te, sömn, datorn och kramar
11. Har du tagit knark någongång? Nej..
12. Vad tycker du om knark? Inget för mig, och det tas alldeles för lätt på av alldeles för många idag.
13. Vad attraherar dig? Humor, vänlighet och sexiga rumpor... Grrrrr
14. Vad tycker du är sexigt på dig själv? Ögonen är jag nöjd med.
15. Om du fick en gratis operation skulle du ta den då? Hellst en hel renovering, men bysten skulle jag nog minska med hälften..
16. Kan du dö för någon människa? Jag hoppas att situationen nånsin dök upp att jag skulle kunna det! Rakt av just nu så är det ett stort JA, men mistänker att jag skulle nog fega ur när allt kom omkring..

Kram

Inga kommentarer: