tisdag 8 juli 2008

Star Wars

Jag och maken var till Star Wars utställningen nu i går, den var väldigt rolig och det var väldigt intressant att se och lära sig mer om figurerna. Min favorit är R2-D2, önskar jag hade honom...
Får nöja mig med en liten kopia, ska lägga ut en bild sen....
Det sämsta med hela utställningen var restaurang och souvenirena, jätte dyrt och dåligt utbud. Jag hade hoppats på muggar och andra roliga och användbara saker, men det fanns nästan bara leksaker. Billigaste kostade 120kr och den dyraste 8000kr, en hel del låg på 1100r. Så ska ni dit och handla så får nog stor plånkan följa med.... 8000kr saken var en jätte häftig Yoda i naturligstorlek med ljussaber...

Annars så tycker jag att alla ska ta sig en sväng förbi, få lite "modärn" kultur upplevelse. Och det för bara 150kr/vuxen....

May the force be with you!

Kram

Inga kommentarer: