torsdag 5 juni 2008

Förbenade hetta!!!

Vi har just nu 27 grader varmt i halvskuggan... Och temperaturen var över 22 grader i Forsmo, dit vi ska i dag. Och det är alltid flera grader varmare på sommaren, och flera grader kallare på vinter i Forsmo i jämförelse med Sollefteå... Såg på Aftonbladets vädersida att det ska bli 30 grader varmt i Sollefteå idag.... Shit!!! Och jag som hade tänkt vara ute idag, hur ska det då gå med min fina månbränna. Ni ska bara veta hur svårt det är att vara så här obrun på sommaren.

Annars så är det jätte lugnt, ska bli skönt att komma hem ett tag igen. Gosa med Ozzy och mata kaninerna och så.... Men jag lovar att jag ska skriva nåt när jag kommer hem, och slänga in lite bilder med...

Många kramar och glöm inte att dricka vatten ordentligt nu...

Inga kommentarer: