måndag 9 juni 2008

En skön och lugn helg hemma hos föräldrarna!

Jag hade verkligen trevligt hemma hos mor och far, vi grillade på lördagen och det var som vanligt jättegott. Annars så blev det mest lugnt förutom ett kort besök hos stora syster....

Passade på och tog en hel del kort som jag sa att jag skulle, här är några exempel...


Pappa kanin



Ozzy


Kattfot


Humla



I dag har jag varit duktig, om jag får säga det själv. Har blivit lite inspirerad av Liza som nu gått och blivit huslig... Jag fick lite rabarber av mor nu när jag var där, så jag har bakat muffins.


Nera till vänster har vi Rabarbermuffins, sen bakom den blåbärsmuffins, en till höger om dem är det vanliga muffins och sist chokladmuffins... Är riktigt nöjd över resultatet, har lite mer rabarber kvar så jag ska klura ut nåt mer att göra sen...

Kram

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Men shit vad gott det ser ut!!! Vill ha! Men min bantning säger nejnej! ;)

Om du har rabarber kvar? Paj såklart!!!