tisdag 22 februari 2011

Dag 11: Tokigt

Jag hade ju planerat att skriva varje dag, men valde att göra en paus. Då jag märkte att inläggen blev kortare och kortare för varje dag. Vissa av teman är lite svåra, så man bör lägga lite tid på dem. Men nu gör vi ett nytt försök!

Så dagens tema är tokigt! Och jag här grunnat mycket och länge på det här, och det finns så mycket tokigt att välja på. Men det slutliga valet föll på ett av maken, när han är Pennywise från IT (DET). Tycker att han blev så bra, och clowner ÄR otäcka!


Jag har noterat att det blir mycket på Lars, men eftersom jag inte har godkännt från folk så har jag inte så mycket att välja på. Sen är han ju helt underbar, min kära man.

Bilden är taget på ett av våra årliga Helloween kalas.

1 kommentar:

Liza sa...

Clowner är huggabugga!! Efter att jag hade läst Det vägrade jag ens titta på en läbbig clown. ;)