torsdag 2 juli 2009

Idag är det 5 år sen vi gifte oss!!

Så vi firar tydligen den stolta graden av Träbröllopsdag!! Det känns ju fint, vad ger man då!? En slev eller kanske en smörkniv!? Vi ska i alla fall gå ut och äta ikväll, på O´Learys. Sen blir det att ligga och slappa i soffan framför TV:n, kanske hyra en film.

Annars så är det fasligt lugnt här, jag läser väll en del. Har läst tre bra böcker nu den senaste månaden... Först en Jack the Ripper bok, den var intressant. Bara fakta och bilder, resten får man klura ut själv. Sen har jag läst "White line fever" http://cdon.se/b%c3%b6cker/garza%2c_janiss/white_line_fever_%3a_sj%c3%a4lvbiografin-4166229
Det var intressant den med och väldigt rolig. Och sist så läste jag "Låt den rätte komma in" http://cdon.se/b%c3%b6cker/ajvide_lindqvist%2c_john/l%c3%a5t_den_r%c3%a4tte_komma_in-966238 Den var bra men väldigt suspect!! Ska se filmen sen! brukar inte vara någon bra ide, men jag är nyfiken om dom lyckats..

Just nu läser jag om AC/DC, den är intressant men lite seg. Ska även läsa "och han älskade dem alla", syrran gillar den så det ska bli spännande och se vad jag tycker. Ska nog låna hennes Stieg Larsson böcker också, har aldrig läst dem. Men nu ska jag kila!!

Kram

3 kommentarer:

Ann sa...

Grattis!! Vi glömde bort våran tvåårsdag bägge två haha.

Anonym sa...

Jo det är lätt hänt, vi har det uppskrivet med påminnelse och allt!!

Liz

Liza sa...

Grattis!!

Låt den rätte komma in var kanonbra som bok och inte fullt lika bra som film om vi säger som så... ;-)