söndag 28 december 2008

Julen i korthet...

Jaha så var julen över och alla julklapparna utdelad... Jag fick massor av fina paket i år!
Jag fick bland annat en poncho, julkrubba, salladsslunga, brädspel, pengar och en fin fin förkylning... Den sista vet jag inte från vem, men den värmer fint. Så just nu när jag hostar så svajjar trumhinnorna, vilket är en lite lustig känsla... Nåja den går över!
Jag fick även två filmer, Mumien 3 och Mamma mia. Jag tycker bägge två var minst fem tummar bra, nu längtar jag efter att få se Hellboy 2 och Wall-E.

Valet att vara i Forsmo och hos mina föräldrar kändes helt rätt med tanke på temperaturen och snömängden, räknade ut att på minst 7 år så har det inte varit så här mycket...
Den här granen växer hos mamma och pappa, den sattes samma år som syrrans älsta dotter föddes. Så nu är de 14 år....


Kram

Inga kommentarer: