onsdag 20 augusti 2008

En utmaning!!!

Hittade en utmaning hos Liza, och eftersom jag älskar utmaningar och annat skoj så vill jag också bidraga....

Här kommer alltså ett gäng frågor med tillhörande svar, MEN, man får inte gardera sig utan måste välja en enda sak.

1. Klädbutik: hatar att handla kläder( läs prova ) men då jag gör det så är det KappAhl!!
2. Inredningsbutik: Inredning!? hehe det mesta kommer från Jysk!!
3. Godis: Det mesta!!!
4. Stad: London trivdes jag i!!
5. Dryck: hmm, varmt då säger jag Te, kallt så blir det Festis/MER
6. Musik: just nu är det UB40 men jag är en allätare!!
7. Tv-serie: Bones
8. Film: Gahhh! får man bara välja en!!! Nåja PS I Love you, är väldigt fin film...
9. Träning: jag föredrar simmning
10. Bakverk: .är ett kakmonster, men jitterbuggar slår det mesta!
11. Kaffe: Hellst inte, även om en smaksatt sak med mjölk kan slinka ner ibland...

Kram

2 kommentarer:

Liza sa...

Vad roligt att du ville vara med i en sån här "totalt onödigt vetande undersökning" ;-)

Du, jag har läst ut böckerna, vill du att jag postar dem till dig eller vill du vänta och få dem i famnen direkt? Jag menar vi ses ju SÅÅÅ ofta. *eller hur!!* En av dem hade jag ju redand läst insåg jag efter tre sidor. *S*

Elisabeth Sjödin sa...

Ja du vi får lösa det på något sätt, annars har vi ju alltid. Din dotter min systerdotter att använda oss av!!